Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Sidonie_11

14. 6. 2012 10:50
Trefa!

Myslím, že jste to vystihla úplně přesně. R^

FB jsem se taky dlouho bránila, pak jsem ale zjistila, kolik lidí, se kterými nemám možnost se nějak vídat, ale jsou mi nějak blízcí, tam je, tak jsem si taky založila profil. Mezi přáteli mám jenom ty lidi, které znám i v reálu a psát třeba to, že za dva dny jedu na měsíc na dovču by mě nenapadlo ani omylem. Je to prostě celé o rozumu a nerozumu samotných uživatelů FB...

4 0
možnosti

oldiess

14. 6. 2012 8:24
á jé, další z řady, co si musí zakritizovat

"Jestli máte trapných, sprostých a duševně prázdných příspěvků plnou zeď, vypovídá to cosi i o vás."

Kde pořád berete ty "trapný, sprostý a duševně prázdný příspěvky"? Pravidelně se tady musí nad tím někdo pohoršovat, nikdo ovšem nezmíní, kde takové příspěvky viděl.

0 0
možnosti
AS

viveka

14. 6. 2012 8:26
Re: á jé, další z řady, co si musí zakritizovat

Je tady pár článků o fb, kde si na to lidi stěžovali.

2 0
možnosti
MI

Martinigue

14. 6. 2012 8:23
'Zadeček' má,

s prominutím, hmyz, u lidského těla je to u mne urážka jeho oblíbené části ...to jsem si chtěl rejpnout.;-D Jinak jsem vám článek okarmil neb se mi líbí, je psán s chladnou hlavou a zdravým rozumem.:-) A nejvíc se mi líbil váš postřeh rozdílu v chování uživatelů v diskuzích a na AH... Jsem přesvědčen že je to samozřejmě ztrátou anonymity, která na druhou stranu umožňuje některým jedincům (přál bych si dělat průzkum na toto téma, strašně by mě zajímalo co je to za lidi) kteří se adresně projevit nedokáží, projevit naplno své pravé já a sdělit nám všem co to mají v svých hlavičkách ...upřímně říkám že mi často zůstává rozum stát, když si ze (snad trochu masochistické) zvědavosti čtu, co to taky tady s námi žije ... Mějte prima den!;-)

1 0
možnosti
LB

Lucie Paceltová

14. 6. 2012 18:37
Re: 'Zadeček' má,

Díky, taky se mějte parádně. Jinak tu hlavu, trup a zadeček jsem skutečně napsala při vědomí, že jde o popis hmyzu - mně se to vždycky hrozně líbilo ;-D

1 0
možnosti

martin013

14. 6. 2012 8:20
Generalizace

Již nadpis vašeho článku je generalizující. Zaměřte se na konkrétní jedince. Najdete ty úplně blbé, ale taky úplně jiné.

0 0
možnosti
TS

Sir_Samuel_Elanius

14. 6. 2012 13:04
Re: Generalizace

četl jste i dál? asi ne..Rv

3 0
možnosti
AS

viveka

14. 6. 2012 7:20
Mám to úplně stejně jako Vy

:-)R^

3 0
možnosti
L

lajika

14. 6. 2012 7:05
jsou lidé na FB blbí?

někteří jo a někteří ne. Jako všude jinde. Zbytečná otázka....

8 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Autorka je píšící ilustrátorkou a tvůrkyní Omalovánek Lucie. Byla také pracovnicí v záchranné stanici pro dravce a sovy, canisterapeutkou, pracovala s dětmi a seniory, včetně postižených klientů. Byla externí novinářkou, muzikantkou ve dvou kapelách, zahradnicí, hadí ženou a tak všelijak. Nyní je na rodičovské dovolené a ve zlomcích volna se připravuje na pomalu, ale jistě se blížící nový start do aktivního života s větším rozhledem, jasnějšími představami a vysokými cíli.

http://www.omalovanky-lucie.cz/

Seznam rubrik