Diskuse

Fuj! Zeleninu nejím! Hlavně ne syrovou!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Význam zeleniny a ovoce se poněkud přeceňuje. 

Kdyby tomu bylo jinak, nemohli by se mí předkové dožívat požehnaného věku 80+ a jedinou zeleninou, kterou jedli, byla kořenová v polévce a kyselé zelí. A to jedli jen proto, aby se ten bůček lépe trávil. ;-D

Nějak jsem to po nich podědila a předala dál svým dětem ... je mi skoro 50 a žiju i s dětmi (nejmladšímu je 20+)

0 0
možnosti

Než si ten článek dočtu, tak si musím šťournout: My žijeme už v jednadvacátém století. :-)

0 0
možnosti

Asi až do dvaceti pro mě byla zelenina a ovoce sprostá slova. Rodiče nás sice "nutili" nějakou tu zeleninu občas pozřít, ale bylo to pro mě utrpení. Dneska se bez zeleniny neobejdu, syrovou mrkev klidně chroupám při televizi místo chipsů. Brokolice, nebo zelené fazolky jsou na talíři nejméně jednou za dva týdny. Zjistil jsem, že ve většině případů mi zelenina nechutnala, protože byla připravená nevhodným způsobem, rozvařená, nedochucená, hnusná.

0 0
možnosti

Jídla dělíme na dobrá a zdravá - a já jím ta dobrá!

Vtip, samozřejmě ;-)

4 0
možnosti

já bez vtipu, vím,že je to třeba hřebíček do rakve, ale neumím si představit, že bych měla jíst něco, co mi nechutná...

2 0
možnosti

Nejsem expert, ale náš zažívací trakt není uzpůsoben na konzumaci syrových rostlin ve velkém, maximálně tak zralého ovoce. Vařené, pečené, to je již něco jiného a slouží hlavně jako přílohy nebo dochucovadla.

3 0
možnosti

J15i34ř81í 78A94l70e12x68a

13. 4. 2015 8:00

Celkem se mi to zdálo jako dobrý článek.

Ale ty rady na závěr, kde pomalu do všeho cpete chemikálie ve formě kuřete mne znechutil....

0 0
možnosti

Neprehanite to? Fahrplan na dverich od spajzu???

4 0
možnosti

Nojo, ale kdo může zaručit, že ta zelenina je skutečně zdravější?

3 0
možnosti
Foto

Není, ale funguje jako detox (štávy a v ní vitamíny a minerály) a "kartáč na čištění lahví" (vláknina ve střevech). Samozřejmě konzumace masa pak není problém.;-)

3 0
možnosti

no já nevím ale třeba pro salátek z ředkvičky, mladý cibulky a kysaný smetany bych možná i zabíjel ;-D

5 0
možnosti
Foto

I55v41o 21C37i78l79i34c10h

12. 4. 2015 19:40

Jenže u Vás je to "nomen omen" ;-)

3 0
možnosti

Článek jsem přečetl, ale mám problém hned se začátkem. Autorka se podivuje nad tím, že dítě nejí zeleninu. A co když mu prostě nechutná? Já jím zeleninu, manželka jí zeleninu a naše dítě zeleninu nejí. Proč? Protože mu prostě nechutná. 

Jsou mu tři a půl a ještě žije. Asi s podivem. Mám to do něj násilím cpát a znechutit mu to navěky?

7 0
možnosti
Foto

Víte, ona často rozhoduje nabídka. Mně docela chutná mrkev, ale když přede mně postavíte mrkev a tabulku čokolády, sáhnu raději po čokoládě.;-)

1 0
možnosti