Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O83t26t51o 62Č20e58r49n96ý

14. 11. 2013 10:31

Bude mne i zajímat, jestli se objeví původce nahlášení. V tomto státě kdekdo kohokoliv udává jen proto, že má tzv. dojem nebo se chce pomstít. Jsou z toho nepříjemné výslechy, zanesení kamsi do statistiky, ztráta času a hlavně důvěry ve spravedlnost systému. Mělo by to být tak, pokud si dotyčný udávající neověří právní validitu oznámení a oznámení bude odloženo jako nedůvodné, měl by cílový občan dozvědět jeho jméno a dotyčný by měl uhradit náklady vyšetřování. Jinak se tomu nedá zabránit.

5 0
možnosti
JK

Nedá se podle zákona 106 zjistit totožnost původce?

0 0
možnosti
JK

Pokud vám policejní ředitelé budou tvrdit opak, nevěřte jim. Policistů je víc než dost, když mají dostatek času aktivně pátrat po zločinech na blozích iDnes.

3 0
možnosti

A co tak asi mají ne té služebně celou šichtu dělat? Na filmy se nepodívají, na to mají pomalé připojení - tak čtou blogy. Teda ti, co umí číst. :-P;-)

0 0
možnosti
OP

Pes dá výstrahu, zavrčí, vycení zuby, lehce kousne. Což batole nechápe. Vždycky jsem tvrdila, že děti nemají být se zvířaty bez dozoru. Pokud pes vážně ublíží, muselo být před útokem ublíženo jemu. Fyzicky nebo psychicky. Pro autorku byl útok na dítě tak silný zážitek, že o němu musela napsat, "vyzpovídat se". Svým článkem třeba pomoct jiným rodičům. To, že ji někdo nabonzoval je jen známka toho, jaký jsme národ. Kde nám nehrozí nebezpečí, tak jsme hrdinové, ale proti mocným sklopíme uši a zařezáváme.

15 0
možnosti
Foto

Třeba ji nikdo nenabonzoval a policie koná dle příkazů nadřízených.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je drsný. Už mi tam chybí jen otřískanej stůl, místnost v suterénu, klasická žlutá stolní lampa, psací stroj a tlustej telefonní seznam pro případ, že byste nechtěla odpovídat.

15 0
možnosti
Foto

;-) A víte, že tak jak píšete jsem napsala svou první knihu v malém vydání? :-) Fakt na stroji jako Jack London ;-D Teď to ale fakt mám drsné, čeká mě mj. uklidňovací telefonát naší staré a moc hodné paní doktorce, jestli už ji úředníci nevyděsili přede mnou, atd.

0 0
možnosti
DT

Nejste ponižována za to, že se berete za práva zvířat na úkor práv dětí. Naběhla jste si sama tím, že jste příhodu neskutečně nafoukla a bulvárním způsobem honila karmu nadpisem článku ve smyslu že váš pes pokousal vaše mimino - přičemž z článku vyplynulo, že nepokousal, ale možná jen poškrábal, a kdoví, co se tam stalo, možná jen spadlo a někde se škráblo samo. Doporučuju přestat honit karmu. Karmicky se to nevyplácí ;-)

10 5
možnosti
Foto

Popisovala jsem to přesně. Co se stalo, tomu všichni obecně říkají: pes kousl. A ano, kousl velmi málo, i když krev tekla dost - to se také stává často. Výsledkem malých nevážných kousnutí jsou plné útulky psů, co je tam dali lenoši, neochotní věnovat důsledné výchově psa i dítěte hodně času. Proto tehdy ten titulek, ne pro karmu ;-)

10 4
možnosti
JK

Hlavně, že se děcku nic nestalo. Ono to vyšumí a ten horlivec se snad uklidní :-)

6 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem blog i blog z odkazu a můj názor? 

Když někdo ve svém blogu píše, že rozumí psům a u toho jen tak mezi řečí pronese něco ve smyslu "že pes smí dávat kojenci výchovnou lekci" a jiné podobné perly, tak se vcelku nedivím, že jinému ruply nervy a dal tip sociálce nebo policii ...

7 4
možnosti
LN

..tak striktní bych nebyl.....

2 1
možnosti
HB

Je mi z toho smutno. Přesně toto je důvod, proč jsem byl tvrdě proti diskutování a blogování pod plným jménem. To všudypřítomné šmírování mě vysloveně ubíjí.

2 0
možnosti
JG

Tak doufám, že si zde PČR přečte i můj blog http://gotterova.blog.idnes.cz/c/334657/Jo-pravnik-to-musi-byt-slusny-clovek.html#t2 a  zareaguje. V srpnu jsem PČR (konkrétně okresní státní zastupitelství) upozornila na "možné" týrání seniorky, když jsem byla svědkem, že ji rodina jejího syna běžně oslovuje stará svině, vnoučata s ní nesmí promluvit, snacha jí vyhrožuje rozbitím držky a shozením ze schodů a půl vesnice se chodí dívat, jak jí lijí chemikálie do záhonů. Do dneška se nikdo neobtěžoval nic prověřovat - synáček té paní je holt Mgr Major a hlavní personalista u hasičů. Nemám slov. Jsem též naprosto znechucena.:-/

12 0
možnosti
JD

a nestačilo jen říci, že se nic nestalo, že ste si ten blog vymyslela a odejít středem?

2 1
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Autorka je píšící ilustrátorkou a tvůrkyní Omalovánek Lucie. Byla také pracovnicí v záchranné stanici pro dravce a sovy, canisterapeutkou, pracovala s dětmi a seniory, včetně postižených klientů. Byla externí novinářkou, muzikantkou ve dvou kapelách, zahradnicí, hadí ženou a tak všelijak. Nyní je na rodičovské dovolené a ve zlomcích volna se připravuje na pomalu, ale jistě se blížící nový start do aktivního života s větším rozhledem, jasnějšími představami a vysokými cíli.

http://www.omalovanky-lucie.cz/

Seznam rubrik