Lucie Barošová

Můj stý blog a top 10 zjištění

10. 02. 2017 9:28:56
Dopracovala jsem se v blogování na iDnesu ke stovce. Co mi to dalo a vzalo? Extrakty poznání z nejvýraznějších oblastí, ve kterých jsem se ráchala, shrnu krátce a zvesela v deseti bodech.

K tomu, co mi to dalo a vzalo, se dopídíte až na konci, nejdříve properu má typická témata:

1. Sovy X skřivani

To je téma, které mě celý život tíží nejvíce! Jelikož my, sovy, jsme od skřivanů šikanovány a diškriminovány! Proto jsem se pídila po článích, které by ozřejmily, co už sovy dávno vědí a vykřičím do celého světa, že: Spíme stejně dlouho jako kuropějci, jen v jiné době. A to prostě nikdy, nikdy ti jiní nepochopí. Jsme prokazatelně kreativnější a máme tvůrčí mozek, vesměs i vyšší IQ. Ale ve školách prý statisticky horší známky, jelikož se tam na náš vkus začíná s výukou moc brzy. A přibývá nás, haleluja!

2. Politika a její proudy

Prdím na levou a pravou! Politika se dělí na dvě linie: Jedna, za kterou stojí velmi sebevědomí lidi s manažerskými schopnostmi a praktickým, rychlým myšlením. Je progresivní, má zmapováno, co chce lid a co se mu líbí, řídí ji maníci s nejnovější technikou a znalostmi práce s médii. Podle sympatií či ruky trhu si zvolí, na které voliče bude působit a tyto voliče obsadí a vypráví jim jejich nejmilejší příběhy, podložené důkazy dle potřeby. A druhá linie jsou myslitelé s vysokými ideály a skvělými zkušenostmi z oblastí prospěšných lidem, kultuře a přírodě. Snaží se o vyšší dobro, jenže jaksi pro spíše zlé krátkozraké lidstvo, takže věčně narážejí. Navíc, pozemský svět a hmotné statky je nezajímají, takže píší své pečlivé volební programy na zastaralých mašinách a málokdo si to pak přečte, bo je to dlouhé a někdy dokonce co do obsahu nepříjemné. Tyto dva proudy se nikdy neslijí a ani nebudou příliš spolupracovat - a je to tak normální, peču na to.

3. Rodiče, děti a očkování

Téma jako kráva. Jasně, že se coby matka taky zajímám! Roky jsem pátrala, jak moc je dobré nebo špatné, když děti spí s rodiči v posteli/ nebo ne. Jak dlouho kojit a co u toho zpívat? Co se děje s bytostí, která baští od kojeneckého věku cukr, palmáč a umělosti v komerčních rádoby úžasných sračkách a co s bytostí, kterou to mine? Být více dominantní nebo submisivní rodič? Školka brzy nebo později? Jsem odsouzeníhodná, když mé dítě chodí spát pozdě? ... Došla jsem k závěru, že je to všechno příliš individuální, než abych někomu nutila návod, ke kterému jsem se doklopýtala já. Hlavní je, aby rodiče i jejich děti byli v rámci možností šťastní a zdraví. Jo - a to slavné očkování! Jasně, že je v tom hodně komerce. Jako ve všem, co lid potřebuje. A mohlo by to být celé lepší. Nicméně, volím menší zlo. A jelikož neočkovaných dětí umřelo o pár milionů více, než očkovaných, tak na vážné nemoce děti očkuji (přičemž předtím sa pomodlím).

4. Multikulti X vlastenci

O tom se píše až moc a mě už to nebaví. Hlavní je, držet se dobrých informačních zdrojů a zachovat si základní morálku. Přičemž obecné pravidlo, že pravda bývá někde uprostřed, platí i zde.

5. Pejskaři a jiní zvířátkoví X ostatní lidé

Tak o těch prvních bych mohla psát celé týdny a stále by bylo o čem. Jasně, že v našich řadách se vyskytují černé ovce! Ale my, zodpovědní, nemůžeme za blbečky, co neumějí svá zvířata vychovat, drží je ve špatných podmínkách, podporují množírny, neznají základní veterinární přikázání apod. Sorry jako... A ostatní lidé, co na zvířata nejsou? Snáším je při dostatečně nízkém setkávání poměrně dobře.

6. Cudní X nestydatí

Kdysi jsem viděla moc pěknou dětskou knížku, kde autor s pomocí obrázků vysvětlil, že někteří lidé jsou spíše přirození (táta a syn si v koupelně čistili zuby nahatí a veselí) a jiní se zase cítí lépe zahalení. A každá rodina to má jinak. Ok. Jenže, co si mám počít, já nebohá nestyda, když musím už kolik roků žít s cudníkem?! He...?

7. Blbí X chytří

Téma na dlouho, tak prozradím jen mé životní tajemství: S blbými mám slitování a snažím se je chápat. Protože si ještě dobře pamatuji doby, kdy jsem patřila mezi ně... Nikdy nevíte, koho máte před sebou a jestli si opravdu za svou hloupost může z velké části sám. A třeba se z toho dostane, maličké šance občas jsou.

8. Esoterici X doktorádi

Nic se nemá přehánět - ani s baštěním chemie, ani s jejím striktním odmítáním. Chce to hodně číst a poslouchat a dívat se kolem sebe. A přemýšlet o svém zdraví systémově a nelhat si. Prostě, jestliže vůbec necvičím, jím převážně nezdravě a ven chodím minimálně, nepomůže mi ani doktor, ani Duškovi hosté. A terazky by z toho šlo rozpitvat třicet blogů.

9. Víra X nevíra

Víra v něco pevného, co má ušlechtilé základy, je zcela zásadní pilíř lidského bytí. Lidé bez víry (nebo ti, co věří v konzum) jsou chudáci a daleko to, co se naplnění života týče, nedotáhnou. Tečka.

10. Ijťáci X zbytek zeměkoule

Tak, děcka, pomožte jim přecik! Vždyť jsou tak milí, chytří, citliví! Ukažte jim život mimo jejich pracovnu! Najděte jim 3D babu! A chraňte je!

Závěr

Blogování mi dalo naprostou svobodu projevu. Jelikož mi za to nikdá nedali iDnesáci ani kačku (zde prozrazuji, co mi to vzalo - prachy, které bych měla, kdybych raději místo blogů psala externí články), nepřemýšlela jsem při vytváření odstavců nad tím, co by mě nejlíp prodalo, nýbrž nad tím, co mi v tu chvíli přišlo důležité sdělit. To mi pomohlo se najít. A věřím, že jsem v tomtéž pomohla i některému mému čtenáři. Tímto vás, milí zlatí, zdravím a děkuji za vaši (v některých případech letitou) přízeň!

Autor: Lucie Barošová | karma: 19.57 | přečteno: 315 ×
Poslední články autora