Diskuse

S blogováním na iDnes končím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vidíte, a já právě začínám. Věčný životní koloběh, přirozený. Třeba budete jinde spokojenější, přeji Vám to.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ano, mám plány s psaním jinde :-)

0 0
možnosti

Lucko, viděla jsem váš článek na fcb, takže jsem klikla, je mi ctí, ať se vám daří! Však se zase někde potkáme. V lepších časech.

0 0
možnosti
Foto

Však víte... Mám Vás ráda - a Babiše ne. Tak není co řešit ;-D

1 0
možnosti

P53e54t57r 48M94u60r87č61e25k

18. 5. 2017 11:26

Lucko at se Vám daří.

0 0
možnosti

ještě ta Marie Jandová a bude líp

6 0
možnosti

Škoda... Ale vůbec se Vám nedivím, Babiš už otrávil nejednoho pisatele, podnikatele, ale i obyčejné inteligentní lidi. Bohužel...

Držím Vám palce ve Vaší další práci a pište své komentáře tam, kde to má smysl. iDnes už to bohužel rozhodně není!!!

1 2
možnosti
Foto

Možná to s iDnesem není špatné. Ale toto své rozhodnutí vnímám pozitivně a třeba povede pár lidí k zamyšlení - více, než mnoho blogů.

0 0
možnosti

Tim, ze odejdete, nic nezmenite ... a co se demonstrativniho odchodu pani Boehmove tyka, neni Vam divne, ze nastupce za ni byl znam uz za dva dny?

Navic ... treba mne Babis do blogu nekecal. Myslim ze nikomu tady ... narozdil od administratoru, kteri to maji dost pravdepodobne v popisu prace.

6 0
možnosti

Tak ono, když musíte naplnit každodenní režim služeb a víkendů, tak musíte náhradu hledat poměrně dost rychle. V tom není žádná záhada...

0 0
možnosti
Foto

Rozhodnutí které nic neřeší, ale je to vaše věc........

0 1
možnosti
Foto

Také byste to měla zvážit.

4 1
možnosti

Jakoze Babis nejak ovlivnuje blogy? Kdybych byl bloger, take bych skoncil, ale uplne z jinych duvodu...Ten dvoji metr tady veru nema Andrej Babis...

3 1
možnosti
Foto

Babiš blogy neovlivňuje. A přesto... odcházím [>-]

0 0
možnosti
Foto

Já TB osobně znám, ve Žlutých lázních jsme si potykali. Ovšem, kromě toho, že mi jednou, asi rok předtím, vyhodila článek s nadpisem "O biči" jsem ji při své, poměrně intenzivní činnosti prakticky vůbec nepotkal a nebýt tohoto jednoho pochybení, vůbec bych se s ní, několik dalších let, už nepotkal

0 1
možnosti

Pane Hermánku na tykání s vámi si zase nepamatuji já. Ani se na něj rozhodně necítím.

2 0
možnosti
Foto

J42a12k86u24b 15R43o92t13h

18. 5. 2017 10:29

Vy si u Babišů rochníte, že? A odchod TB, která vás ničila požadavky na elementární slušnost, slavíte, viďte?:-/

3 3
možnosti