Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Trochu mi ta cisla nesedi. Pisete: "Téměř 1/10 světové orné půdy zabírá palma olejnice guinejská" a zaroven pisete: "V roce 2007 dosahovala rozloha plantáží 16 milionů hektarů a rošiřuje se asi o 3% ročně" coz by znamenalo, ze celkova rozloha orne pudy na svete je cca 160mil ha, coz je nesmysl. I USA maji vice orne pudy nez 160mil ha.

0 0
možnosti
Foto

Možná máte pravdu. Spojovala jsem infa ze dvou zdrojů a moc jsem nad tím nepočítala. Asi se někdo z předchozích utnul a opsala jsem to :-/

0 0
možnosti
Foto

Hodně jsem předělávala věty a celá koncepce je strašně zkrácená a nově ušitá běžnému čtenáři. To umím, na matiku jsem slabá :-)

0 0
možnosti
JR

No vidite a diky tomu je v zasade dost osemetne tvrzeni: "Globalizace a doba internetová mají krom nevýhod i svá pozitiva - můžeme se dopídit k tomu nejcennějšímu, čím lidstvo disponuje, k mnoha přesným informacím." neb vetsinou nemuzete vedet, jestli jsou informace na netu pravdive ci nikoli. Ukazuje to i Vas blog, resp. tento clanek.

0 0
možnosti
Foto

Můžete mě na té chybě tahat dle libosti. Nicméně bakalářská práce je solidní informační pramen. Ta čísla jsou odtud. Ano, dílčí chybka se očividně vloudila, ale jinak jsem se snažila vnést více světla do tématu, které jde mimo Vás.

0 0
možnosti
JR

Ta chyba je radova, proto je to cele nesmysl. Takze neni dilci. A bakalarska prace neni vzdy zarukou kvality - viz i ocividne tento pripad. Btw. jak vite, ze to jde mimo me? Jen proto, ze jsem upozornil na nesmysl?

0 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale na debaty tohoto typu čas nedávám. Můžete si třeba připadat jako vítěz nebo co chcete...

0 0
možnosti
JR

Proc bych si mel pripadat jako vitez? Proto, ze jsem Vas upozornil na nesmysl? Pokud ano, tak prosim uz nikdy nic nerozebirejte neb je mozne, ze se znovu dopustite omylu a pokud Vas na nej nekdo upozorni, budete se citit dotcena.

0 0
možnosti
Foto

Jestli jste si toho všiml, na začátku jsem chybu úplně v klidu připustila a popsala, jak mohla vzniknout. Dál už je to jen debata tom, že jste machr a já vím o světě prd. Což vám neberu, nicméně to není pravda a jsou lidi, kterým nemám zapotřebí to dokazovat.

0 0
možnosti
JR

"Možná máte pravdu. Spojovala jsem infa ze dvou zdrojů a moc jsem nad tím nepočítala. Asi se někdo z předchozích utnul a opsala jsem to" toto neni pripusteni chyby, to je v zasade svedeni chyby na treti osobu, coz je usmevne. "Dál už je to jen debata tom, že jste machr a já vím o světě prd" Vase deduktivni schopnosti jsou stejne kvalitni jako ty analyticke neb toto jsem nikde netvrdil a ani to neplyne z mych prispevku. Proste nedokazete jednoduse napsat, ze ta Vase cisla jsou blbost a jen pisete mozna, nekdo jiny se utnul.........

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Autorka je píšící ilustrátorkou a tvůrkyní Omalovánek Lucie. Byla také pracovnicí v záchranné stanici pro dravce a sovy, canisterapeutkou, pracovala s dětmi a seniory, včetně postižených klientů. Byla externí novinářkou, muzikantkou ve dvou kapelách, zahradnicí, hadí ženou a tak všelijak. Nyní je na rodičovské dovolené a ve zlomcích volna se připravuje na pomalu, ale jistě se blížící nový start do aktivního života s větším rozhledem, jasnějšími představami a vysokými cíli.

http://www.omalovanky-lucie.cz/

Seznam rubrik