Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mila autorko, to je tak krasny clanek. Velka poklona.

2 0
možnosti
Foto

Pane Horak, fenku jste mel hned vzit dovnitr a s babkou se vubec nebavit. Jak vidite, nema to smysl.

0 0
možnosti

Nojo, to mi povídejte. Já doma seděl, bušil do klávesnice a přemýšlel o nesmrtelnosti chrousta (jako každý Ajťák) a občas kuknul z okna. Vidivše dítě s klackem "brousícím" plot a pod dohledem rodičů dráždícím psa, jsem si naivně myslel, že za chvíli popojdou jak se již mnohokráte stalo a ignoroval situaci. Ona to fakt není výjimka a za plotem se dobře dítěti zvyšuje sebevědomí.

Ono málo lidí ví, že pes za plotem se chová jinak, než před plotem a klidně i na volno a že nejde o skutečný útok, ale jen o ochranu integrity svěřeného prostoru.

Pesník venku prdí na cyklisty, na motorky či auta pokud se blíží někdo podezřelý, tak zkrátí obranou linii (přiblíží se ke mně a čeká na moji reakci).

Ale kupodivu má lepší přehled o dopravních předpisech než většina lidí. Kolem domu máme omezenou rychlost a jí je buřt každý, kdo jede pomalu ale muže si vyrvat štěkák, když jede jako vykastrovaný býk. Taktéž máme na dohled jednosměrku a je v klidu, dokud někdo nejede v protisměru (ano, i tací se najdou a není jich málo).

To by chudera musela být doma furt a mít zakázán / zamezen i výhled z okna.

Doma má přísný zákaz hluku, ale i tak občas stává u okna a buble jak čajník a když juknu, tak ji musím leda pochválit. Je to takové hrdelní mručení lak od lva a občas udělá tichoučké "buf". V případě velmi, ale velmi velkého nebezpečí pro integritu perimetru lítá z patra dolů ke dveřím, píská nosem, buble a bufe. Ale to určitě znáte ;-)

4 0
možnosti

Bandu paranoidních úchylů mezi námi vypěstovala hlavně TV NOVA a ubožáci, co za vidinou odměny hned telefuní do její redakce aby ohlásili roztrhání dítěte na kusy u v případě, že pes jen zadržel dítě, co přelezlo plot a narušilo tak psem chráněný pozemek.

Prostě a jednoduše, na pozemek se psem vleze jen blb a k ostatním (i když to nejsou lidé) se chováme slušně.

Na mne lidé zavolali polici jen proto, že jejich malé slunéčko jasné běhalo kolem plotu s klackem v ruce, kterým na plot tlouklo a pes na něj za tuto činnost zuřivě štěkal. Vyšel jsem ven z domu a poprosil je aby to své "bojové dítě" poučili, že to se nedělá. Nepoužil jsem žádných vulgarismů ani urážek, zavolal jsem: " Dobrý den, prosím vás, nemohli byste svému dítěti říct, že tohle se pejskům nedělá?". Psa jsem nejdříve přivolal k sobě a zahrada je pevně oplocená (2m pletivo) a zajištěná proti podhrabání.

Na to maminka vytáhla mobil a zavolala městskou policii, že pes napadl její dítě a jeho majitel na to kouká a psa neodvolá. Upozornil jsem ji, že mám na domě kamery a záznam předám policii. Tak přitvrdila a přivolala i státní policii. 

No asi ani ne do pěti minut sirény (což se psinda pokoušela doprovodit vytím, ona je děsně muzikální) a dorazila měststká policie, státní policie a sanitka. Městská dokonce vybavena odchytovými prostředky a osobou cvičenou na odchyt.

Dokud nezačala přijíždět blikající auta, tak jejich dítě stále lítalo kolem plotu a tlouklo do pletiva, pes, utahaným sezením u mé nohy naprosto nedisciplinovaně lehl a koukal, kdy odejdou. Takže přijela Městská, PČR a sanitka, což psa zvedlo a opět si sedl a čučel na mne jako puk, co že se stalo a jestli dostane třeba koblihu (tu občas dostává od "našich" policajtů co jdou kolem se snídaní či sváčou kolem), ale byli to cizí.

2 0
možnosti

Paní hned začala ječet, že její dítě napadl můj pes, zdravotníci vyběhli a začali zachraňovat dítě .... 

Já na výzvu psa navlékl do kšírů a zajistil / přivázal (raději než obojek používám kšíry) policii se legitimoval a předložil doklady ke psu od kupní smlouvy, očkovacího průkazu až po účtenky za zaplacení poplatků a známkami za posledních asi 8 let. Hned jsem také donesl výpis z katastru a kupní smlouvu na dům (pochopitelně jsem začal vlastní občanku). Průběžně probíhal výslech paní, ale byl jsem opodál, takže jsem neslyšel, ale zdravotníci ohledávali dítě. 

Nevím jestli jsem od úmrtí velmi blízké osoby zažil těžší stres. Nakonec se ale začala vyjevovat pravda o "útoku psa". Při nenalezení ničeho jiného než starých dětských poskrábanin na cíli útoku se nakonec je paní proflákla, že napadení znamená, že její naprosto klidně jdoucí dítě napadl svým štěkáním a záplotními zběsilými útoky můj pes. 

Jediní záchranáři si nezachovali tvář a pan doktor se zeptal, jestli si nedělá srandu. Měšťáci i PČR se omluvili, že musí pro něco do auta a teprve tam projevili své názory. Zatím mi osádka sanity poděkovala za spolupráci, zašla k autům policie, chvíli se bavili, pak se vrátil pan doktor k rodičům a jestli má jejich dítě odvézt na vyšetření do nemocnice protože i po prohlédnutí žádné zranění nenašel. Paní opět opakovala, že na dítě zaútočil pes za plotem, takže najít nemůže nic najít, ale že došlo k útoku vzteklého psa.

No nebudu to protahovat. Pes byl otrávenej jak malajský šíp a zatím usnul, dítě se probralo ze "svého šoku a napadení", sebralo klacek a začalo chodit kolem plotu a klackem po něm přejíždělo a občas si i bacilo. Páni policisté se vrátili a dítě upozornili, že tohle se nedělá, Maminka si opsala jejich čísla a varovala je, že si bude stěžovat. Já donesl čaj a makovec na terásku a začali jsme sepisovat protokol o události".

2 0
možnosti
Foto

Pan Cechl uz je na diskuzi, zatim dava jen minusy.

0 0
možnosti

nějaká duše podlá, práskačská které jste se znelíbila vás nabonzovala, tak svět odplácí pokud se mu trochu víc otevřete

2 1
možnosti

J75a39n 90H32o63r14k97ý

20. 11. 2013 7:57

Blahopřeju, váš další článek, jehož čtenost je vyšší než datum, kdy byl napsán.

1 0
možnosti

Stydím se, že musí existovat na blozích takovéto příspěvky... Ve slušné společnosti by totiž nebyly potřeba.

Držím autorce palce a pevné nervy proti idiotům, se kterými tady musíme žít!

5 1
možnosti

vidím celou společnost optimističtěji. jestli ono to s tím udáním nebylo jako s tím "pokousaným miminem". ono to nakonec nebylo mimino ale batole, nebylo pokousané ale škrábnuté, a navíc kdoví ještě jestli vůbec tím psem, jak se potom ukázalo z diskuze. ale hlavně že bulvární nadpisy tahnou :-) a autorce to udělalo dobře (i když diskuze jí zjevně moc dobře neudělala)

2 0
možnosti

Před dvěma týdny jsem adoptovala tříměsíční štěně (inz.Daruji)z rodiny se dvěma malými dětmi, pejska měli teprve týden a už ho nechtěli.. nedostala jsem z nich skutečný důvod a ostražitě jsem sledovala zdravotní stav štěněte, kde že je ten "zakopaný pes" a pak jsem na to přišla... pro uchopení do náruče štěně vystartovalo s krátkým zavrčením do mého obličeje ve snaze kousnout mně.A byla jsem doma.Holčičky z té rodiny byly velice živé,věk 3 a 6 let,a když štěně přivezli, holčičky ho stále nosily a mazlily a pokládaly a zas zvedaly...prostě tahaly ho jako kotě.Už za týden si štěně nejspíš vybudovalo k tomu nechuť a bránilo se tak, jak umělo.Blahopřeji rodičům, že to včas vyhodnotili a jestliže neuměli dětem vysvětlit,že štěněti tímto ubližují a ono potřebuje taky svůj klid a prostor,tak odchod štěněte z rodiny (i když za cenu pláče holčiček) byl pro všechny to nejlepší. Neumím si představit, jak by se pejsek choval k dětem za půl roku,za rok. No možná by holky pár kousanců "vychovalo", ale už ze začátku se mi jevil ten jejich vztah nějak pokřivený. Děvčata nebyla asi ještě zralá a poradila jsem rodičům,aby jim pro začátek koupili třeba morče,hlavně aby děti vedli k tomu, že tvoreček něco cítí a potřebuje jen přiměřenou dávku péče a lásky :) Štěně po týdnu u mně tento zlozvyk ztratilo a teď se mazlí s nadšením a rádo, jako každé jiné štěně.Tedy z rodiny odešlo včas-pro všechny. K tématu "udavačů" a pohovorů na sociálce - hysterických zveličovačů se nezbavíme nikdy, jsou to lidé, kteří třeba právě v tomto případě skutečně vidí ohromné nebezpečí pro dítě, pokud žije v rodině s takto útočným psem! Tipovala bych si, že jsou to lidé, kteří zcela jistě nikdy žádné zvíře neměli a vysvětlili by vám zcela jistě proč lidé zvířata doma mít nemají,a to s nezvratnými argumenty.. Tito lidé mi budou tvrdit,že pokud mně můj vlastní pes kousl (tvrdím, že nekousl-takto se mnou komunikoval a ohradil se proti mému chování), tak nezbude nez jej utratit.. Přeneste se přes to..prostě jsou :/

5 0
možnosti
Foto

Je dobré, připsat sem i takovýto případ. Navíc u štěňátka se ještě neděje nic tak dramatického, změní-li majitele (kor k lepšímu). Přeji Vám s ním samé hezké zážitky.

1 0
možnosti

Původní článek autorky jsem uvitala s povděkem a chápala jsem ho trochu jako "posypání si popela" a hodně jako sdělení jiným rodičům,kteří jsou si jistí,že jejich pes - nepochybuji že milý a skvělý - může nechtěně ublížit jejich dítěti.O to tady jde-o nedorozumění mezi psem a člověkem,kdy ani jeden neumí správně "přečíst" chování toho druhého. Psi prostě vychovávají svoje děti jinak-za prohřešek jsou pokárány zavrčením nebo chňapnutím do okolí krku-takový výchovný štulec ..i milující psí matka se po mladých "ožene", když jí třeba dováděním způsobí bolest.. Žiji se psy odjakživa už skoro padesát let, moje dcery se učily chodit přidržujíc se ovčákovi za obojek a když později došlo mezi nimi k nějakému konfliktu (byly zřídka, protože jsem měla vždy jen feny a ty mívají přece jen pro děti cit už jaksi od přírody), tak jsem vždy dětem vysvětlovala, co udělaly špatně a proč to bylo psovi nepříjemné. Brzy se i dcery naučily "číst" chování psů a být zároveň "čitelné" pro psy. Nyní mám 42tikilovou fenu beaucerona, je to už starší dáma, vychovaná, vstřícná, milující a .. důstojná. Mám na rukou několik jizev,které jsem jsem si zasloužila,protože se po mně ohnala-jen pro výstrahu-aby mi dala najevo, že jsem překročila mez, porušila nepsanou dohodu mezi námi a také i její důstojnost. Pak jsem se styděla,že jen proto,že jsem měla tehdy těžký den a mizernou náladu, uhodila jsem svou přítelkyni, potrestala jsem ji více, než bylo třeba, za malý prohřešek, nebo spíše lumpárnu, kterou bylo, že kočkám ukradla z misky krmení.. Fenka je velmi milá,mazlivá, komunikativní a inteligentní a všimla jsem si, že dětem dovolí úplně vše,neviděla jsem ji nikdy se na dítě i jen zaškaredit a když už se jí něco velmi nelíbí, otočí hlavu nebo se zvedne a odchází. Něco jiného by možná bylo, kdyby v dané situaci neměla od dítěte kam odejít...Proto i když vím,že je úžasná,tak bez dozoru s ní děti nikdy nenechávám,aby nedošlo k "nedorozumění"mezi ní a dětmi.Děkuji autorce za článek a těm,co chápou,rovněž.

4 0
možnosti
Foto

A já Vám velmi děkuji za komentář, paní Dagmar! PS: Beauceroni se mi velmi líbí. Plánujeme, že až budeme časem žít zase v domě na venkově, pořídíme si toto plemeno V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS