Lucie Barošová

S blogováním na iDnes končím

Před několika dny odešla z iDnesu Tereza Boehmová. Proč? Protože Babiš. A mě už to tu bez ní nebaví, zjistila jsem, že pro mě byla symbolem blogů. Takže to taky balím. Bylo mi ctí a potěšením během všech těch 101 setkání s vámi.

18.5.2017 v 10:08 | Karma článku: 21.60 | Přečteno: 1776 | Diskuse

Lucie Barošová

Kdo je tu intelektuál?

Jsem intelektuálka. A co vy? Kdo je podle vás intelektuál? Zkuste si zformulovat charakteristiku, jak ji vnímáte. Napište mi ji celou nebo nejvýraznější rys takového člověka - podle vás. Zajímají mě pozitivní i negativní významy.

3.4.2017 v 13:33 | Karma článku: 23.27 | Přečteno: 4680 | Diskuse

Lucie Barošová

Můj stý blog a top 10 zjištění

Dopracovala jsem se v blogování na iDnesu ke stovce. Co mi to dalo a vzalo? Extrakty poznání z nejvýraznějších oblastí, ve kterých jsem se ráchala, shrnu krátce a zvesela v deseti bodech.

10.2.2017 v 9:28 | Karma článku: 19.57 | Přečteno: 315 | Diskuse

Lucie Barošová

O prezidentovi a jeho hanobení

Ti komunističtí poslanci mají svým způsobem pravdu. Měli bychom se vyjadřovat slušně. Vadí na tom někomu něco?! Mno...

15.11.2016 v 23:31 | Karma článku: 23.10 | Přečteno: 754 | Diskuse

Lucie Barošová

Přichází 28. říjen 2016

Zítřejší státní svátek bude akční! Lidé budou zřetelně rozděleni hradní zdí na dva tábory, které se budou přít, kdo z nich je zrno a kdo plevy.

27.10.2016 v 14:10 | Karma článku: 27.12 | Přečteno: 1771 | Diskuse

Lucie Barošová

Arnold řekl: Jezte méně masa

Starý dobrý Arnold Schwarzenegger spustil začátkem léta zajímavou "nemasovou" kampaň o zdravé životosprávě - a budete se divit, jejím těžištěm není ochrana zvířat, ale ochrana lidí. Jsem všežravá, přesto se mi jeho výzva líbí.

30.8.2016 v 7:00 | Karma článku: 16.25 | Přečteno: 666 | Diskuse

Lucie Barošová

Mám přítele v U. S. Army

Famózní! V poslední době se mohu na FB síti chlubit kamarády, kteří pocházejí z vyšších kruhů. Ty tituly, ta kariera, ten charakter!!! Štramáci z Londýna i Nového Yorku po mně touží - jak je to pro ženskou od plotny vzrušující!

1.6.2016 v 10:04 | Karma článku: 16.07 | Přečteno: 748 | Diskuse

Lucie Barošová

S tolerancí končím, vybrala jsem si

Nejsem levičák. Je mi proti srsti dost jevů, které se běžně vyskytují mezi mnohými muslimy a jinými radikály. Děsím se vyhrožování smrtí nevinným. A nesnáším šlapání po lidské důstojnosti. V tyto dny zaujímám jednoznačný postoj.

26.4.2016 v 7:03 | Karma článku: 27.11 | Přečteno: 2946 | Diskuse

Lucie Barošová

Nad tramvají vlajky vlají...

Jistí občané se rozhodli, že jménem celé naší republiky okázale přivítají v Praze čínského prezidenta. Ale žijí zde také jiní občané, kteří vlajky totalitní komunistické země nad svojí hlavou neakcepují. Právě roste vlna odporu.

27.3.2016 v 1:45 | Karma článku: 35.96 | Přečteno: 3268 | Diskuse

Lucie Barošová

O sežrané děkovací čokoládě

"A tady jsem ti donesl ty čokolády, když jsi říkala, že potřebuješ mlsat nějaké útrpné." Řekl mi manžel, když mě navštívil na novorozeneckém. "Ale nesněz je všecky! Měla bys taky nechat dárek pro doktorky a setřičky!"

9.2.2016 v 23:37 | Karma článku: 18.21 | Přečteno: 835 | Diskuse

Lucie Barošová

Nerada ruším, ale hoří

Ničivé plameny už zachvátily obrovská území. Statisíce lidí se dusí, hynou rostlinné a živočišné druhy. Média by měla přibližovat, nicméně vzdalují. Děs se odehrává tak daleko, že se nás nedotkne. Nejspíš.

7.11.2015 v 7:00 | Karma článku: 22.24 | Přečteno: 1452 | Diskuse

Lucie Barošová

Uprchlíci? Nejvyšší čtenost je za šíření hoaxů!

Ohromná zpráva o syrském fotbalovém trenérovi, který měl být teroristou, se ukázala být zcela nepodloženou. Stejně tak oblíbená pravda o tom, že otec chlapečka Alana byl převaděčem lidí, je hoax. Takže téma: Uprchlíci, média a já.

26.9.2015 v 7:47 | Karma článku: 21.61 | Přečteno: 1750 | Diskuse

Lucie Barošová

"Nevhodní" lidé umřeli i s dětmi - sláva...!?

Po přečtení dnešních detailních zpráv o 71 mrtvých + průletu reakcí na ně mi konečně svitlo řešení nad záhadou, která mi nedala spát od střední školy: Jak mohl v kultivované Evropě 20. století uspět Hitler, nacismus a holokaust?

28.8.2015 v 18:50 | Karma článku: 22.94 | Přečteno: 1725 | Diskuse

Lucie Barošová

Les je tu nejen pro pařmeny

Toto není Letní povídka, ale poklona určitým šikovným jedincům, kterých utěšeně přibývá. Kdo si potrpíte na V.I.P., tak co vím, frčí v tom např. Ondřej Vetchý, Aneta Langerová, Kamil Střihavka a Jaroslav Dušek.

20.7.2015 v 7:00 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 494 | Diskuse

Lucie Barošová

Dveře mého bytu

„Stále mám před očima ty policisty, paní Blanko! A také výrazy ve tvářích lidí, kteří stáli kolem – bylo to strašné! Řekněte mi, jak jen s tím mám žít dál...?“ Příběh je inspirován skutečnou událostí.

15.7.2015 v 15:00 | Karma článku: 28.38 | Přečteno: 1578 | Diskuse

Lucie Barošová

Ti, kdož vidí za Nutellu

Zaznamenali jste 16. 6. ten trapný článek o Nutelle? Francouzská ministryně životního prostředí Ségolène Royalová vyzvala Francouze, aby tuto jejich milovanou pomazánku přestali jíst!!!

29.6.2015 v 7:00 | Karma článku: 21.91 | Přečteno: 1528 | Diskuse

Lucie Barošová

Fuj! Zeleninu nejím! Hlavně ne syrovou!

Přesně tohle mi včera řekl jinak milý chlapec, se kterým jsem se bavila na hřišti. Měl sedm, už sedm let! A upřímně se divil, že půjdu péct kuře se zeleninou a s olivami. Když zjistil, že doma chroupeme běžně nejen zeleninu vařenou, nýbrž i syrovou, tvářil se udiveně. Nu, já následně také - nechápala jsem, jak se mu povedlo ve zdraví dožít tak vysokého věku. Mno, ale ono to s tím jeho zdravím asi nebude žádná sláva...

12.4.2015 v 6:00 | Karma článku: 29.93 | Přečteno: 6897 | Diskuse

Lucie Barošová

Vrtule - kulturní akce ochranářů v Brně

V Huse na provázku se konalo vskutku zajímavé a veselé představení, které uvedl ekologický institut Veronica. Co by vás mohlo zajímat: spoluautorem cestopisného trajleru je zdejší bloger Mojmír Vlašín! Byla jsem přítomna a ráda poreferuji detaily.

24.2.2015 v 7:00 | Karma článku: 11.38 | Přečteno: 350 | Diskuse

Lucie Barošová

Pane prezidente, Vaše touha izolovat postižené je pro ostudu!

Prezident této země neví, že téma život a vzdělávání postižených spoluobčanů je široké a spletité. Vystačil si s několika větami, v nichž popsal vizi konečného řešení. Jako obvykle byly jeho věty zkreslené a neměly mnoho společného s praxí. Jako obvykle jimi ublížil a šokoval. Připadala jsem si jako za totality a vzpomněla si na všechny své postižené kamarády - jak se asi dnes cítíte?

15.1.2015 v 23:23 | Karma článku: 18.47 | Přečteno: 919 | Diskuse

Lucie Barošová

Ohledně paní Vítkové a rozpékaných rohlíků

Zase se nám médii přelila vlna emocí na téma paterčata, pomoc v nouzi a rasismus. Ale víte co? Mně spíš vedla k zamyšlení samotná paní Vítková - Rulíková a také její mnohými vysmívané rozpékané rohlíky. Budu relativně stručná, ale musím s tím ven - i mně téma šláplo na několik kuřích ok.

7.1.2015 v 10:00 | Karma článku: 32.91 | Přečteno: 2781 | Diskuse
Počet článků 100 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2862

Autorka je píšící ilustrátorkou a tvůrkyní Omalovánek Lucie. Byla také pracovnicí v záchranné stanici pro dravce a sovy, canisterapeutkou, pracovala s dětmi a seniory, včetně postižených klientů. Byla externí novinářkou, muzikantkou ve dvou kapelách, zahradnicí, hadí ženou a tak všelijak. Nyní je na rodičovské dovolené a ve zlomcích volna se připravuje na pomalu, ale jistě se blížící nový start do aktivního života s větším rozhledem, jasnějšími představami a vysokými cíli.

http://www.omalovanky-lucie.cz/