Lucie Barošová

Mám přítele v U. S. Army

1. 06. 2016 10:04:31
Famózní! V poslední době se mohu na FB síti chlubit kamarády, kteří pocházejí z vyšších kruhů. Ty tituly, ta kariera, ten charakter!!! Štramáci z Londýna i Nového Yorku po mně touží - jak je to pro ženskou od plotny vzrušující!

Všichni jsou to čtyřicátníci s na první pohled důvěryhodným vzezřením. Akorát tím, že jsou decentní, citliví a korektní, tak toho o sobě na Fb píší minimum. Není také vyloučeno, že musejí žít v utajení, chápete...

Ten první se jmenuje Reymond Clak. Pochází z New Yorku, studoval na United States Military Academy a toho času žije v Sýrii. Tipuji, že mě oslovil, protože, chudák malý, ovdověl. Nevím sice, kde na mě narazil, ale nejspíš jsem se mu zalíbila. Hned prosil o mejla, chi chi!

Druhý se jmenuje Petraeus John. Pracuje v U. S. Army a žije v Kábulu. Zjistit se o něm dá nejméně, ale zase má trochu více fotek. A snad pro tu tajemnost se mi líbí nejvíce. Je jako z filmu.

Třetí, Fredrick Cameron, to vám je úplný medák! Pochází z Los Angeles, studoval University of London a živí se privátně v Construction work - co to asi znamená? Ten dokonce napsal, že má narozeniny 17. května a fotkami nešetří. Asi se rozhlíží po dobré partii na stáří - představte si, je také vdovec...!

A ještě více solidních mužů mi psalo, chytlo mě u srdce, že mají často profilovku, na které drží v náručí své dítě. Rezonuji s nimi, jelikož jsem na rodičovské... Akorát se mi se štramáky hůře dorozumívá, jelikož neumím anglicky. Jim to ale nevadí, to hlavní překoná jazykové bariery. Takže konečně zábava v proudu mých šedých uspěchaných dní...!

Uhodli jste správně: tento blog je věnován všem, kdo mají rádi spamíky. Chytrému není třeba napovídat a hloupého dříve či později přítel z U. S. Army trkne.

Autor: Lucie Barošová | karma: 16.07 | přečteno: 748 ×
Poslední články autora